حس نوشتن ...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : reza

 حس نوشتن دارم و یک دنیا حرف



اما این بار واژه ها حقیرند برای بیان فریاد دلم



پس : سکوت خواهم کرد شاید وجدان تقدیرم به درد بیاید



فقط شنیدنی ترین و خواندنی ترینش آخرش است



وآخر نوشته من این شد :



زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید و می کوبد



اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید



این منم



« قهرمـــان خــودم »



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت12:08---27 اسفند 1393
سلام داداشی خوبی ؟؟ کجایی خبری نیست ازت؟؟؟ بیا منتظر کامنت هاتم...مرسی ...
اینم ادرس وبلاگم:
www.faeznaz30.loxblog.com


shadi
ساعت16:50---19 اسفند 1393


♛ دخـــتری ♛ کـــه خیـــانت نمـــیکنــه
↫✦ بـــی عـــرضــه✦↬ نــــیست ✘✘✘
♕ خـــــانوم ♕ بودنــــشو بـــاور داره....





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان